Bluzka z falbankami – inspiracje 

Moda na bluzki z falbanami opanowała nie tylko Polskę. Najchętniej wybieranymi przez kobiety są kolory niebieski i różowy. Koniecznie w paski!

Oczywiście mi także się one podobają. Niestety nie udało mi się znaleźć nic ładnego w sieciówkach 🙁

Dlatego wrzucam tu inspiracje jakie udało mi się znaleźć. W sh znajdę jakieś ładne męskie koszule w idealnym kolorze i zabiorę się do szycia 🙂

Definitywnie najładniejszy krój ma ta różowa w prawym górnym rogu 🙂

Zapraszam Was na mój fanpage 😘  facebook.com/timajahandmade  oraz na mój Instagram instagram.com/findtimetochill

Która z bluzek podoba się Wam najbardziej? Którą mam uszyć? 🙂


img_4188

img_4181img_4179-1
img_4186img_4178img_4187img_4185-1

img_4184-2img_4182

img_4181-2

 

Skomentuj

