Co udało mi się znaleźć ostatnio w second-handzie 

Jadąc wczoraj na rowerze w niesamowitym krakowskim upale zauważyłam nowy sh. Bardzo nie chciało mi się tam zaglądać, marzyłam tylko o kanapie, zimnym napoju i klimatyzacji. 🙃 

Napis ‚nowy towar’ oraz chęć zdobycia nowych perełek zmotywował mnie mimo wszystko do wejścia i poszperania. Co udało mi się kupić? 

Koszula Calvin Klein 18 zł – męska idealna w ramionach koszula, byłam w szoku, że nikt wcześniej jej nie kupił 🙂 myślę, żeby przerobić ją na hiszpankę. Co myślicie?

Idealna biała bluzka New Look 18 zł. Ma super rękawy do łokci. Myślę, że będzie idealna zamiast koszuli na kolejną zimową sesję. Do tego spodnie w kantkę, które pokażę, jak tylko uda mi się je zwęzić. 

Obie rzeczy znalezione na ul. Rajskiej 4. Ostatnia dostawa była w poniedziałek 🙂 25% ubrań pochodziło od znanych projektantów.. kupiłabym tylko że moja szafa już pęka w szwach 😞Mam nadzieję, że są tam co tydzień i znowu znajdę jakieś perełki 🙂 

8 Comments

  1. Choć jestem za przeróbkami w tym wypadku szkoda przerabiać gdyż ciężko znaleźć koszulę co talk świetnie leży w ramionach , a trend kiedyś się kończy 🙂

Skomentuj

